Haber | "Biraz Daha Kötüyüm"
09/04/2012 16:26:00
Puan: 3.85

"Biraz Daha Kötüyüm"

13191 kez okundu.

Rihanna'dan itiraflar

Rihanna, bir İtalyan dergisine yaptığı açıklamalarla geçmişi ve geleceği için çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Barbadoslu şarkıcı " Ben aslında hala şöhret olmadan önceki kişiyim. Yani değişmedim. Ama sadece artık biraz daha kötü bir insan olduğumu söyleyebilirim " dedi.

24 yaşındaki şarkıcı hala eski arkadaşlarıyla görüştüğünü ve kendisine değişmediklerini söylediklerini de sözlerine ekledi.

Rihanna Foto Galeri

Rihanna Videoları

Yorum beslemesine abone olun Yorumlar (27 gönderilen)

avatar
beyzademir 01/06/2013 02:12:45
hayatımda şu justin bieber kadar ucub birini görmedim çocuk şımarığın,pisliğin,koca kafanın teki bu arada illuminati olan her sanatçı aptal isteseler o ilme girmezlerdi ama kendi saçma seçimleri justın i sevmeyen herkesi tebrik ederim
avatar
Ali 27/03/2013 22:20:54
Bu ünlülerin çoğu illuminati sayesinde ayakta duruyolar eğer örgütten çıkarlarsa ki bu çok zordur nerdeyse imkansız 3 aya kalmaz sönüp giderler tıpkı m.jackson ve eminem gibi örgütte olanlarda çıkamıyorlar ve tehdit altında yaşıyorlar ne yapıyorlarsa zorla yapıyorlar eminimki onlarda bundan memnun değilller..
avatar
riri 04/03/2013 17:57:55
rihanna nın pisliklerini yazıyım isterseniz :
porno yıldızı
illuminatinin yıldızı
şarkıcıların yıdızı
cehenneme girmek için kendini parçalıyor
avatar
clarissa 09/12/2012 13:11:40
sen zaten hep kötüydün salak karı!!pis pornocu!!
avatar
rizaercan 02/12/2012 10:15:57
@burak justin bieber illumunati değilmi sanıyon lan ergen ????? orhan babadan başkasına güven kalmadı
avatar
zaynmalik 01/06/2012 01:44:03
illuminati şeytana tapmak demek değilki , şeytana hizmet vermek demek yani yeni dünya kurmak demek o kadar şeytana tapanlara satanist deniyor illuminaticilerin amacı dünyayı ele geçirmek yeni dünya düzeni koymak demek. illuminatidekiler gene hristiyan veya müslüman , ALLAH a inanıyolar ama şeytana sadece hizmet ediyorlar , satanistlerse ALLAH a inanmayı tamamen şeytana tapıyor ve inanıyor
avatar
emine 11/01/2013 00:35:07
örgütün içeriğini bilmeden yorum yapma! ben yaklaşık 1 senedir bu örgütğn araştırmasını yapıyorum! Ve tamamen satanik. tamamen sapkın ve senin evinin içinde! şeytana tapmak ve ona hizmet etmek zaten aynı şey yorum yapıcaksan iyice bilerek yap!!!
avatar
Rihanna&Chris Brown 25/04/2012 22:33:05
Ben felaket derecede Rihanna hayranıyım onun hakkında herşeyi araştırıp biliyorum ve onun illuminati'nin üyesi olduğunu onu ne kadar çok sevmeme rağmen kabul ediyorum ama inanınki bunu gerçekten tehditle yapıyor rica ediyorum ki buna inanın...
avatar
NZL HLL 02/04/2013 20:06:32
rihanna ne kadar tehdit altında olursa olsun bunu kabullenmemeliydi...onu çok sewmeme rağmen artık hepsinden uzağım şarkı dinlemiyorum ve en sağlıklısı bu...o şarkıları dinlerken elimizde olmadan haşa allah yok demektense ibadetimle kalmayı yeğlerim elhamdülillah allahım şaşırtmasın
avatar
Beste 24/04/2012 22:45:57
ya abi konuşmayayım diyorum ama damarıma basıyosunuz. Abi ha hristiyan ha yahudi ha illuminati ne fark eder kadın sonuçta müslüman değil hem dininden size ne abi? Seviyosan dinle sevmiyorsan dinleme. Mevlana'nın dediği gibi gölge etme başka ihsan istemez.
avatar
pardon 19/04/2012 12:58:44
pardon 13 yaşındayım bieber ve rihanna fanıyım vede illumati ne demek bilmiyorum biri bana açıklasın....!
avatar
tupac 14/12/2012 18:52:40
boşverin illuminatiyi beyninizi boş yere bulandırmayın
avatar
buse 11/04/2012 02:28:26
Düz mantıkla üzerinize dayatılmış şeyleri doğru belleyip insanlara kabul ettirmeye çalışan kişiler umrumda değil görüşümü söyleyeceğim. Rihanna illüminati üyesidir. Bana burda tehdit ediyolar filan demesin ergen/hayattan bir haberi olmayan gereksizler. Ama biz bunların kliplerini izledikçe New World Order'e katkı sağlamış oluyoruz ama ben okadar salak değilim.
avatar
damla 21/04/2012 21:43:51
Bence illuminatiye inanan tam bi salaksın
1 2 next toplam: 13 | gösteriliyor: 1 - 10

Yorum gönder

Lütfen resimde gördüğünüz kodu girin:

Captcha
02
Justin Bieber - Promise (ft. Cody Simpson)

Justin Bieber

Promise (ft. Cody Simpson)
03
Tony Bennett & Lady Gaga - Nature Boy

Tony Bennett & Lady Gaga

Nature Boy
04
Avicii - The Days

Avicii

The Days
05
INNA - Devil's Paradise

INNA

Devil's Paradise
06
One Direction - Fireproof

One Direction

Fireproof
07
Nickelback - What Are You Waiting For?

Nickelback

What Are You Waiting For?
08
Nick Jonas - Jealous

Nick Jonas

Jealous
09
The Vamps - Cecilia

The Vamps

Cecilia
10
image

Calvin Harris

Blame ft. John Newman
01
Will.i.am & Cody Wise - It's My Birthday

Will.i.am & Cody Wise

It's My Birthday
02
Ariana Grande - Problem ft. Iggy Azalea

Ariana Grande

Problem ft. Iggy Azalea
03
Ella Henderson - Ghost

Ella Henderson

Ghost
04
The Vamps - Somebody To You ft. Demi Lovato

The Vamps

Somebody To You ft. Demi Lovato
05
George Ezra - Budapest

George Ezra

Budapest
06
Jess Glynne - Right Here

Jess Glynne

Right Here
07
Ed Sheeran - SING

Ed Sheeran

SING
08
Oliver Heldens & Becky Hill - Gecko (Overdrive)

Oliver Heldens & Becky Hill

Gecko (Overdrive)
09
Sia - Chandelier

Sia

Chandelier
10
image

Sam Smith

Stay With Me
01
John Legend - All of Me

John Legend

All of Me
02
Iggy Azalea - Fancy ft. Charli XCX

Iggy Azalea

Fancy ft. Charli XCX
03
Ariana Grande - Problem ft. Iggy Azalea

Ariana Grande

Problem ft. Iggy Azalea
05
Dj Snake & Lil Jon - Turn Down For What

Dj Snake & Lil Jon

Turn Down For What
06
Katy Perry - Dark Horse

Katy Perry

Dark Horse
07
Jason Derulo - Talk Dirty ft. 2 Chainz

Jason Derulo

Talk Dirty ft. 2 Chainz
08
Justin Timberlake - Not a Bad Thing

Justin Timberlake

Not a Bad Thing
09
Michael Jackson - Love Never Felt So Good ft. Justin Timberlake

Michael Jackson

Love Never Felt So Good ft. Justin Timberlake
10
image

Coldplay

A Sky Full Of Stars
02
Klaas - Let Me Hear You Shout

Klaas

Let Me Hear You Shout
03
Oliver Heldens - Holy

Oliver Heldens

Holy
04
R3hab Vinai - How We Party

R3hab Vinai

How We Party
05
Sander van Doorn - Get Enough

Sander van Doorn

Get Enough
06
Ralvero - Noise

Ralvero

Noise
07
Onur Betin - OMG

Onur Betin

OMG
08
Number1 FM - Exclusive

Number1 FM

Exclusive
09
A.C.K. & Seal De Green - Sometimes Here We Go Again

A.C.K. & Seal De Green

Sometimes Here We Go Again
10
image

Miley Cyrus

Adore You [Cedric Gervais Remix]
Etiketler
Bu yazı için etiket yok