Haber | Genç Aşıkların Romantik Günü
03/12/2012 12:07:00
Puan: 3.21

Genç Aşıkların Romantik Günü

23614 kez okundu.

Bir an olsun ayrılmadılar

Geçtiğimiz haftalarda tekrar birlikte oldukları ortaya çıkan Taylor Swift ve Harry Styles çifti, New York'ta romantik bir gün geçirdi.

Central Park'ta gün boyu beraber yürüyen genç aşıkların el ele tutuşmaması ise gözlerden kaçmadı.

Ünlü çift ayrıca gün boyu hayranlarından da büyük ilgi gördü.

Taylor Swift - Harry Styles çiftinin romantik gününden görüntüler için tıklayın...

 


Yorum beslemesine abone olun Yorumlar (71 gönderilen)

avatar
nilay 24/12/2012 23:59:04
k.bakmayın ama kıskanclık yapmayın biz onları tüm kalbimizle seviyoruz ve kıskanıyoruz bunu yargılayamazsınız bu sizi ilgilendirmez yorumunuzu kendinize saklayın lütfen.sevmiyorsanız tamam sevmeyin ama bizlerede karısmayın.
avatar
Real Directioner 24/12/2012 22:09:31
Biraz dikkat etseniz bunun bir reklam ilişkisi olduğunu zaten anlarsınız. Bir programda muhabir "Kim yalnız?" diyor ve Niall ile Harry el kaldırıyor. ir başka röportajda adam Harry'e "Bu bir ilişki mi?" diyor Harry en başta Directionerları düşünüp "Belki" diyor ancak sonra aklına yönetimin baskısı geliyor ve "Evet" diyor. Tam o sırada Niall ve Liam'ın gülümsemesi kayboluyor, Louis ise kolasını şarap gibi içiyor. Ve en büyük kanıtsa Harry her zaman gülümseyen bir insandır ama nedense o kızla çıktığından beri yüzü gülmüyor. Geçen günki performanslarında WMYB'nin sözlerini umursamadan söyledi ve solosunu az kalsın bitiremeyecekti. Solosu bittiği sırada gözleri doldu. X-factor'deki performanslarında ise hiç gerçekçi gülmüyordu. O kızın doğum gününde Twitter'ını açıp doğum gününü bile kutlamadı çünkü sevmiyor. "Açmak zorunda değil ki?" diyenlereyse, bugün Louis'in doğum günü, onun yanında olduğu halde neden Twitter'dan doğum gününü kutladı? Haylor tam bir saçmalık ve Haylor Shipperler ise tam bir canavarlar çünkü Harry gibi birisinin üzülmesine seviniyorlar...
avatar
ı hate taylor 20/12/2012 11:18:53
ya bu kız salak 1 yılda 12 kiiyle çıkmış!
Harry hani directionerların desteklemediği
biriyle çıkmazdın ne oldu ? sen şu an twitterda **** directioners yazan biriyle çıkıyorsun.Bundan sen mutlu musun ? niye taylor ile olan fotoğraflarında çok az gülüyorsun ? Bu ilişkiden kim memnun acaba ? Gruptakiler mi hayır değil . Ben bu iş nereye çıkar bilmiyorum ama Tayloordan nefret ettiğimi çok iyi biliyorum
avatar
doğa 18/12/2012 21:08:55
bence kiz tam bir salak 1 yılda 18 kişiyle çıktı asla harryi hak etmiyor kız twwiterda directionerlere küfür etti.harryi ben seviyorum. makyaj güzeli taylor.
avatar
Stylinson 18/12/2012 20:27:18
Arkadaşlar boşuna endişelenmeyin Harry, Taylor'ı sevmiyor. Bu ilişki anlaşmaymış. Zaten grup üyeleri de ilişkilerini desteklemiyomuş. En kısa zamanda ayrılacaklarmış. Otelde de beraber kalmıyolar. Farklı odalarda kalıp, çıkarken braber çıkıyolar
avatar
su 17/12/2012 00:50:41
of asıl harry onu hiç haketmiyoooo
avatar
ay lave you harry 16/12/2012 14:19:50
harry bunu bana nasil yaparsin yaziklar olsun sen benimsin haryyyyyyyyy.taylar s
eni seviyorddum ama wimdi nefret ediyorum
avatar
inci 14/12/2012 16:40:37
yalnız onlar sizin burda sizin onları eleştirip sürtük gibi ağır laflarınızdan habersiz mutlu mutlu yaşamaya devam ediyorlar. kimsenin sizin hayatınıza yorum yapmasını istemezsiniz ama onların hayatına yapmasınız değilmi
avatar
Offfffff 11/12/2012 14:20:20
Buradakiler kendilerini ne sanıyor acaba.Taylor'a laf ediyorsunuz ama sanki Harry Taylor'un kimle çıktığını bilmiyor.Saçmalıyorsunuz yani.İyi One Direction hayranısınız yani.Adamlar ne yapsa,kötü oluyor gözünüzde.Özellikle kızlar.Yani Harry bu suratla Taylor'u bulması bile mücize iken siz Taylor'a hakaret ediyorsunuz.
Ben bir Taylor Swift hayranıyım.Hayranı olduğunuz kişi hakkında yapılacak yorumları lütfen başka sanatçılar içinde düşünün.Tahminen bundan bir paragraf önceki yorumlar sizide kırdı.Bundan önceki yorumlarda beni kırdığı gibi.İkisi mutlu iken ikisi içinde sevinmemiz lazım.Üstelik böyle bir reklam olamaz.Zaten Taylor'un reklama ihtiyacıda yok.Begin Again adlı şarkısı Gangam Syle'yi tahtından etti.
avatar
directionerrrr 10/12/2012 18:33:36
taylor çıkıyorsa harryde çıkıyor birazda kendimizde suç aramalıyız harry bunları umursasa taylor a çıkmazdı zaten
1 2 3 4 5 6 7 next toplam: 61 | gösteriliyor: 1 - 10