TANKUT TURNAOĞLU’DAN P&G TÜRKİYE AÇIKLAMASI

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars / Puan:
Loading...

Tankut Turnaoğlu, Türkiye’nin P&G için çok önemli üretim ve ihracat merkezi konumunda olduğuna dikkat çekti.

Dünyanın en büyük temizlik ve kişisel bakım şirketlerinden P&G’nin Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, hızlı tüketim devi P&G ve Türkiye hakkında açıklamalarda bulundu. Turnaoğlu, Son 3 yıldır Avrupa’nın en hızlı gelişen ülkesinin Türkiye olduğunu ve aynı zamanda Avrupa’nın da en önemli büyüme merkezlerinden biri olduğuna dikkat çekerek “P&G Türkiye aynı zamanda ihracat şampiyonu. Tıraş bakım ürünleri, kadın bakım ürünleri, bebek bakım ürünleri, ev ve kumaş temizlik ve bakım ürünleri kategorilerinde lider” diye konuştu.

Türkiye’nin, P&G için çok önemli üretim ve ihracat merkezi konumunda olduğuna dikkat çeken Turnaoğlu, Türkiye’nin aynı zamanda Avrupa’nın da en önemli büyüme merkezlerinden biri olduğuna dikkat çekti. Son 3 yıldır Avrupa’nın en hızlı gelişen ülkesinin Türkiye olduğunu kaydeden Turnaoğlu, “P&G Türkiye aynı zamanda ihracat şampiyonu. Tıraş bakım ürünleri, kadın bakım ürünleri, bebek bakım ürünleri, ev ve kumaş temizlik ve bakım ürünleri kategorilerinde lider” diye konuştu.

Pandemi sürecinden nasıl etkilendikleri sorusuna da cevap veren Turnaoğlu;  “Pandemi hepimize içerisinde bulunduğumuz çağda sıradan karşıladığımız olayların aslında ne kadar anlamlı olabileceğini öğretti. Yaşadığımız çağın, ailemizin ve sevdiklerimizin, rutinlerimizin ne kadar özel olabileceğini gösterdi. Bununla birlikte mesleki olarak da çok değerli tecrübeler edindik. Örneğin alışverişçilerin öncelikli davranışları kendilerini ve ailelerini korumak oldu, mesela ilk olarak hijyen ve sağlık ürünleri için bir arayışa girdiler. Tüketim alanında kolonya, sabun, deterjan ve vitaminler gibi kategorilerde artış yaşandı. Başka bir değişle, Maslow’un ihtiyaç piramidinde en temele bu fizyolojik ihtiyaçları alırsak, yukarıya doğru gelinen noktada güvenliğin bir tanımının da hijyen gibi temel ihtiyaçları gidermek olduğunu öğrendik. İleriki dönemde radikal bir değişiklik olacağını öngörmesem de artık birçok firma bunun olabileceğini gördü, hatta deneyimledi. Radikal bir değişim olmasa da bu kültürü benimseyecek şirketlerin zamanla çoğalacağını söyleyebilirim.”

Yorumunu Gönder :

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Mersin escort