Netfork Sosyal medya ajansı  Eurovision’da Türkiye’yi temsil edecek Yüksek Sadakat’ın ‘Live It Up’ şarkısıyla ilgili sosyal medyanın nabzını tuttu. Beş günlük takipten çıkan sonuç ilginç veriler içeriyor ŞARKIYI DİNLEMEK İÇİN TIKLAYIN * EurovIsIon şarkısı, sosyal paylaşım sitelerinin takipçilerini ikiye böldü. * ’LIve It Up’ı beğenenlerin oranı yüzde 25, beğenmeyenlerin oranıysa yüzde 21.5. Kalan yüzde 53.5’lik kesim şarkıyı […]

Netfork Sosyal medya ajansı  Eurovision’da Türkiye’yi temsil edecek Yüksek Sadakat’ın ‘Live It Up’ şarkısıyla ilgili sosyal medyanın nabzını tuttu. Beş günlük takipten çıkan sonuç ilginç veriler içeriyor

ŞARKIYI DİNLEMEK İÇİN TIKLAYIN

* EurovIsIon şarkısı, sosyal paylaşım sitelerinin takipçilerini ikiye böldü. 
* ’LIve It Up’ı beğenenlerin oranı yüzde 25, beğenmeyenlerin oranıysa yüzde 21.5. Kalan yüzde 53.5’lik kesim şarkıyı sadece paylaşmakla yetindi.  
* TwItter’da beğenenlerle beğenmeyenler neredeyse başabaş. Şarkı ekşisözlük yazarlarının genelinden geçer not alamadı. Bloggerlar’ın yüzde 81’i, şarkının videosunu paylaşmayı seçti. Beğenenler yüzde 15 olurken, beğenmeyenlerin oranı yüzde 4’te kaldı. 
* Eserin sözlerinin Türkçe olmaması, ilk eleştirilen nokta. Söz ve müziğin basit olduğuna dair yorumlar, solistin telaffuzu ve mimiklerini beğenmeyenlerle grubun Eurovision için yanlış bir seçim olduğunu düşünenler bunu takip ediyor. 
* Beğenenler arasındaysa şarkının 80’leri ve Amerikan sound’unu anımsattığına dair yorumlar ilk sırada yer alıyor.

* Numberone’da yapılan ankette de şarkı % 57.48 oranında beğenilmedi,  % 42.52 ise beğendi..

İşte araştırmanın sonuçları;

Eurovision şarkısı sosyal medyayı ikiye böldü!

Yorumunu Gönder :

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Mersin escort

- Casino - Cratosslot