Kendall Jenner’in Gizemli Prensi Türk çıktı

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars / Puan:
Loading...

Kim Kardashian’ın üvey kardeşi Kendall Jenner’a hediye edilen Rolls Roys’un hikayesi ortaya çıktı. O ‘gizemli prens’ bakın kim?

Başta ABD olmak üzere birçok Batılı medya kuruluşu, Kim Kardashian’ın üvey kardeşi Kendall Jenner’a hediye edilen lüks otomobili araştırıyor.

3 Kasım’da 21’inci yaşına giren Jenner’a doğum günü hediyesi olarak Rolls-Royce hediye edildi. Batı medyası yüzbinlerce dolarlık bu hediyenin adresini Körfez’de aradı. Gazeteler lüks arabanın bir Arap Şeyhi veya Prensi tarafından hediye edildiğini yazdı önce…

Ancak gerçek, geçtiğimiz günlerde ortaya çıktı. Adres Dubai’ydi ancak, ‘Gizemli Prens’ bir şeyh veya kraliyet ailesinin genç bir üyesi değildi. Prens, Türk bir işadamıydı… Dubai’de yaşayan Türk işadamı Saygın Yalçın.

Almanya’da doğan Türk işadamı Saygın Yalçın, Ortadoğu’nun ilk ve en büyük özel alışveriş kulübünün kurucusu. 2 bin 500’den fazla çalışanıyla Arap dünyasının en büyük e-ticaret şirketi Jabbar Internet & Souq.com Group’un da ortağı olan Yalçın, Canadian University of Dubai’de girişimcilik üzerine okutmanlık yapıyor.

kendall-jenner-birthday05

Değeri 1 milyar dolara ulaştı

SellAnyCar.com’u 1 milyar dolarlık bir değere ulaştıran Yalçın, Ortadoğu’nun en büyük araba alım servislerinden birine sahip. Yalçın, Fortune tarafından hazırlanan 40 Yaş Altı Zenginler Listesi’nde de 33’üncü sırada yer alıyor.

Kendall Jenner’dan da bahsetmekte fayda var. Kardeşi Kim kadar meşhur bir isim olan Jenner, 13 yaşında moda ve beyazperdeyle tanıştı. 10’dan fazla filmi ve programı bulunan Jenner, Teen Choice dahil bir çok ödülü kazandı.

Milyoner işadamı statüsündeki Saygın Yalçın’ın Jenner’e yüzbinlerce dolarlık hediyesinin duygusal bir değeri olsa da ekonomik kazancına bakıyorum ben.

Bu tür çalışmalara Türk iş dünyası uzak değil aslında. Hatırlanacağı gibi Çalık Holding’in şirketi Gap İnşaat ve Varyap, Metropol İstanbul projesinde ünlü şarkıcı Jennifer Lopez’e daire vermişti.

Dünyaca ünlü reklamcı David Ogilvy’nin şu sözü geliyor akla: “Her reklam, markanın kimliğine yapılan uzun vadeli bir yatırımdır…”

Yorumunu Gönder :

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir