Ana SayfaHaber Meryem Uzerli, yeni doğan bebeğinin fotoğrafını paylaştı Paylaş FacebookXWhatsApp Güzel oyunu Meryem Uzerli geçtiğimiz gün ikinci kızını kucağına alarak ikinci kez annelik heyecanını yaşadı. Kızı Lily Koi’nin fotoğrafını hayranlarıyla paylaşan Uzerli, “saf sevgi” notuyla mutluluğunu gösterdi. Haber İTALYA LEONARDO-BAYKAR ORTAKLIĞINI ONAYLADI HEYBELİADA RUHBAN OKULU SÜRECİ HIZ KAZANDI SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARI TAMAMEN TOPLANIYOR İlginizi Çekebilir MİLLİ TAKIM ANKARA’YA GALİBİYETLE BAŞLADI MERT NOBRE SURVIVOR 2026’DA ŞAMPİYON OLDU DOĞUKAN MANÇO HAYALİNİ GERÇEĞE DÖNÜŞTÜRDÜ