Ana SayfaHaber ARÇELİK’TEN DEV KAMPANYA Paylaş FacebookXWhatsApp Arçelik A millilerimizin ve Türkiye’nin yanında olmaya devam ediyor. A milli futbol takımımızın Avrupa Şampiyonası’nda finale çıkması halinde Arçelik, mayıs ayında satın alınan 50 inç ve üzeri Arçelik markalı 4K televizyonların bedelini iade edecek. Haber ABD VİZE BAŞVURU SÜREÇLERİNİ HIZLANDIRIYOR METEOROLOJİ HAVA TAHMİN RAPORUNU PAYLAŞTI DONALD TRUMP YİNE ‘ANLAŞMA YAKIN’ DEDİ İlginizi Çekebilir MİLLİLER AVUSTRALYA MAÇI İÇİN HAZIRLANIYOR CAN YAMAN İTALYA’DA PRESTİJLİ ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ FENERBAHÇE BEKO KUPA İÇİN PARKEYE ÇIKIYOR