Ana SayfaHaber PRENS WILLIAM AŞI OLDU Paylaş FacebookXWhatsApp İngiltere Kraliyeti’nin iki numaralı varisi Prens William, sırası gelince COVID-19 aşısı oldu. Prens’in Biontech veya Oxford aşılarından biri uygulanırken ortaya çıkan pazuları ise spor yapmanın faydalarını gördüğünü kanıtladı. Haber İTALYA LEONARDO-BAYKAR ORTAKLIĞINI ONAYLADI HEYBELİADA RUHBAN OKULU SÜRECİ HIZ KAZANDI SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARI TAMAMEN TOPLANIYOR İlginizi Çekebilir SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARI TAMAMEN TOPLANIYOR MİLLİLER PARAGUAY MAÇI İÇİN SAHAYA ÇIKIYOR MAURO ICARDI İLE GÖRÜŞMELERDE ÇIKMAZA GİRİLDİ