Ana SayfaHaber AŞI OLDUM KENDİMİ GÜVENDE HİSSEDİYORUM Paylaş FacebookXWhatsApp Tarzıyla ve açıklamalarıyla dikkat çeken Aynur Aydın, “Aşımızı olduk, artık biraz daha rahatız’’dedi. Aydın, ‘’Kendimi daha güvende hissetmeye başladım. Arkadaşlarımla yemek yiyelim dedik” açıklamasında bulundu. Numberone.com.tr aşıaynur aydınKovid-19 Haber ABD BAŞKANI DONALD TRUMP İSRAİL’İ UYARDI Nilsu Berfin Aktaş Bodrum’da etkinliğe katıldı Belarus’ta yasaklı şarkıcının İstanbul konserine büyük ilgi İlginizi Çekebilir ABD BAŞKANI DONALD TRUMP İSRAİL’İ UYARDI Nilsu Berfin Aktaş Bodrum’da etkinliğe katıldı Belarus’ta yasaklı şarkıcının İstanbul konserine büyük ilgi