A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası D Grubu’ndaki son maçında Los Angeles’taki SoFi Stadı’nda ABD karşısına çıkacak. İlk iki karşılaşmada Avustralya ve Paraguay’a yenilerek turnuvaya veda eden ay-yıldızlılar, lider ABD karşısında iyi bir sonuçla ayrılmak istiyor. Basın toplantısında konuşan Kenan Yıldız, taraftarlardan özür dileyerek son maçta gururlu bir veda hedeflediklerini söyledi. Hücum oyuncusu olarak gol atamamanın üzücü olduğunu belirten Yıldız, istatistiklerde iyi görünmelerine rağmen skoru bulamadıklarını ifade etti. Teknik Direktör Vincenzo Montella ise takımın daha fazla saygıyı hak ettiğini vurgulayıp destek çağrısı yaptı.