Ana SayfaHaber Dansçı sevgilisiyle ilk kez görüntülendi Paylaş FacebookXWhatsApp Şarkıcı İrem Derici, dansçı sevgilisi Ataberk Özdene ile ilk kez Nişantaşı’nda görüntülendi. Derici, yeni ilişkisi hakkında konuşmaktan kaçınırken, “2019’un herkese hayırlı olmasını diliyorum” demekle yetindi. Haber İTALYA LEONARDO-BAYKAR ORTAKLIĞINI ONAYLADI HEYBELİADA RUHBAN OKULU SÜRECİ HIZ KAZANDI SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARI TAMAMEN TOPLANIYOR İlginizi Çekebilir İRAN’DA BAŞÖRTÜSÜZ KONSERE KIRBAÇ CEZASI VERİLDİ SURVIVOR 2026’DA FİNALİSTLER BELLİ OLDU 72 YAŞINDAKİ ALİ AĞAOĞLU 6. KEZ BABA OLUYOR