Ana SayfaHaber Yeni yıla ‘aşık’ girdi Paylaş FacebookXWhatsApp Özgün, ‘Aşık’ isimli yeni şarkısını sevenleriyle buluşturdu. Ünlü popçu, şarkıya geçtiğimiz günlerde Ataşehir’de Burak Sesli yönetmenliğinde klip çekti. Klipte Özgün’e bir kadın oyuncu, iki dansçı ve canlı orkestra eşlik etti. Haber İTALYA LEONARDO-BAYKAR ORTAKLIĞINI ONAYLADI HEYBELİADA RUHBAN OKULU SÜRECİ HIZ KAZANDI SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARI TAMAMEN TOPLANIYOR İlginizi Çekebilir İRAN’DA BAŞÖRTÜSÜZ KONSERE KIRBAÇ CEZASI VERİLDİ SURVIVOR 2026’DA FİNALİSTLER BELLİ OLDU 72 YAŞINDAKİ ALİ AĞAOĞLU 6. KEZ BABA OLUYOR