Ana SayfaHaber ARÇELİK’TEN DEV KAMPANYA Paylaş FacebookXWhatsApp Arçelik A millilerimizin ve Türkiye’nin yanında olmaya devam ediyor. A milli futbol takımımızın Avrupa Şampiyonası’nda finale çıkması halinde Arçelik, mayıs ayında satın alınan 50 inç ve üzeri Arçelik markalı 4K televizyonların bedelini iade edecek. Haber İTALYA LEONARDO-BAYKAR ORTAKLIĞINI ONAYLADI HEYBELİADA RUHBAN OKULU SÜRECİ HIZ KAZANDI SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARI TAMAMEN TOPLANIYOR İlginizi Çekebilir İRAN’DA BAŞÖRTÜSÜZ KONSERE KIRBAÇ CEZASI VERİLDİ İBRAHİM HACIOSMANOĞLU AÇIKLAMADA BULUNDU GÖRKEMLİ TÖREN GÜNDEMDEKİ YERİNİ KORUYOR