SİMGE ŞAMPİYONLUK GECESİ İÇİN SAHNE ALDI

Şarkıcı Simge Sağın, Sakarya Galatasaray Taraftarlar Derneği tarafından düzenlenen Şampiyonluk Galası’nda sahne aldı. Baştan aşağı kırmızıya bürünen ünlü şarkıcı, tercih ettiği iddialı kostümüyle gecede nefes kesti. Sahne performansıyla büyük beğeni toplayan Simge, özel hayatına dair yaptığı açıklamalarla da dikkat çekti. DJ sevgilisi İlkay Sencan ile konser maratonunun ardından tatile çıkacaklarını söyleyen sanatçı, ilk aşk tatilleri için gün saydıklarını ifade etti.

Haber

İlginizi Çekebilir